Amazon’da satış yapmak için gerekenler uluslararası online pazaryerinde yerini almak isteyen şirketler tarafından araştırılır. İhracat yapmanın en güvenli ve pratik yolu olarak Amazon gün geçtikçe daha fazla firma tarafından tercih ediliyor. 2015 yılından bu yana Amazon danışmanlık şirketi olarak hizmet veriyor ve firmaların bu platformda satış yapmaya başlamasını sağlıyoruz. Amazon’un kendine özel bir sistemi bulunur. Aynı zamanda bu sistem sık sık yenilenir ve geliştirilir.
Danışmanlık şirketimiz yenilemeleri yakından takip eder ve şirketinizin de sisteme sorunsuz uyum sağlamasını sağlar. Amazon müşteri memnuniyetine önem verir. Bundan kaynaklı olarak da satış yapmak için mağaza açılması sırasında tüm işlemlerin eksiksiz yapılmasını ister. Aynı zamanda gerekli belgelerin de tam olarak gönderilmesi gerekir.
Amazon’da Satış Yapmak İçin Ne Gerekli?
Amazon’da satış yapmak için ne gerekli konusu kadar satışın doğru pazaryerlerinde yapılması da önemlidir. Danışmanlık firmamız ile çalışmanız halinde bu konuda gerekli bilgileri eksiksiz alabilirsiniz. Aynı zamanda tüm işlemleri size bağlı ihracat e-ticaret departmanı gibi çalışmamız ile sizin adınıza bizler yapmaktayız. Böylece Amazon’un büyüyen ve yüksek satış yapan firmaları arasına katılabilirsiniz. Amazon’da satış yapmak için gerekli olan belgeler şu şekildedir:
- İşletmenize ait e-posta adresi
- Amazon Türkiye satış sorumlusu olacak kişinin kimlik bilgileri
- Şirket bilgileri (sicil kayıt numarası, vergi numarası ve şirket adresi)
- Kimliği ve adresi kanıtlayan belge (kredi kartı ekstresi ya da banka hesap dekontu)
- Son kullanım tarihi geçmemiş kredi kartı bilgileri
- Türkiye’de kayıtlı bir telefon numarası
Amazon’da Satış Yapmak İçin Şirket Gerekli mi?
Amazon’da satış yapmaya başlamak için şirket olmak zorunlu mu en fazla merak edilen konular arasında yer alır. Amazon’da satış yapmak için şirket gerekli mi sorusuna hayır olarak cevap verilebilir. Bunun yanında Amazon’da şirket olarak satış yapmanın çeşitli avantajları bulunur. Bunun için bu platformda satış yapmak için şirket kurulması yararlı olur.
Amazon mağaza açmak isteyenler için şirket ve bireysel olarak iki farklı seçenek sunar. Her ikisinin de kendine özel işlemleri bulunur. Danışmanlık şirketimiz şirket ya da bireysel olarak mağaza açmanız sırasında yanınızda yer alır.
Amazon’da İlk Satış Nasıl Yapılır?
Amazon’da ilk satış nasıl yapılır öğrenmek ve mağazanızı açmak için Stallion Consulting E-Ticaret Danışmanlığı şirketimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Amazon’da mağaza açılışınızı tamamladıktan ve gerekli bütün işlemleri yapmanın ardından ürünlerinizi satmaya başlayabilirsiniz. Müşteriler ürünlerinizi inceler ve sipariş verirler. Siz de siparişleri tedarik ederek gönderirsiniz.
Amazon danışmanlığı şirketimiz ilk satışınızı yapmanızda ve paketleme ve lojistik anlamında da yanınızda yer alır. Aynı zamanda ihracat yapmak için gerekli gümrükleme ve süreçleri de şirketimiz tarafından gerçekleştirilir. Bu sayede firmanızda bu amaçla ayrı bir birim kurmanıza ve işlemleri yapmanıza gerek kalmaz.